Team Chef on Tour - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Team Chef - WaarBenJij.nu Team Chef on Tour - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Team Chef - WaarBenJij.nu

Team Chef on Tour

Blijf op de hoogte en volg Team

16 September 2018 | Nederland, Eindhoven

Na maanden van voorpret, werd het deze week opeens serieus. We moeten koffers inpakken, spullen kopen, gps-systemen instellen en nieuwe kleren bestellen (die dezelfde dag linea recta retour worden gestuurd). Het is duidelijk: Team Chef gaat on Tour naar Canada en de VS! Voor Arnoud inmiddels de 8e keer dat hij de andere kant van de oceaan bezoekt, voor Mirna is het de eerste keer.

Morgen vliegen we vanaf Schiphol naar Toronto. Na 3 dagen in Canada's grootste stad halen we een huurauto op en gaan we op pad. In ieder geval naar Algonquin Park en Ottawa. Daarna steken we de Amerikaanse grens over en gaat de roadtrip verder door Upstate New York richting de White Mountains. Vele kilometers liggen er voor ons, over eindeloze highways in een beginnende Indian Summer. Bossen, bergen, kustlijnen en grote steden, we gaan het allemaal zien. Mogen we al boarden??

• 16 September 2018 - 17:31

Henny & Charl:

Goede Reis en Veel Plezier!
    GENIETEN!

• 23 September 2018 - 19:36

Liesbeth:

Ha Mirna en Arnoud
    Fijne vakantie..............geniet ........van de omgeving en van elkaar!
    groetjes tante Liesbeth en ome Jan